Doorontwikkeling inloopdouche-vloerelementen

wedi douchevloerelementen: nieuwe formaten bij Fundo Primo; Fundo Discreto

Uitgebreide vormgevingsvrijheid

Inloopdouches staan voor tijdloos design en zijn uitermate functioneel. De direct betegelbare, waterdichte Fundo douchevloerelementen van wedi GmbH bieden voor elke beschikbare ruimte een passende en aantrekkelijke oplossing. Nieuwe afmetingen bij het inloopdouche-vloerelement Fundo Primo en de doorontwikkeling van het opzetelement Fundo Discreto zorgen voor nog meer vormgevingsvrijheid bij planning en uitvoering.

Design in perfectie: Fundo Discreto

Met het volledig verbeterde opzetelement Fundo Discreto biedt wedi een buitengewoon verwerker- en gebruikersvriendelijk alternatief voor de klassieke afvoergoot. Het product creëert heel discreet en zonder veel moeite een aantrekkelijke wandafvoer en laat de tot nu toe in het voetgedeelte zichtbare goot gewoon verdwijnen. Daarbij biedt Fundo Discreto alle voordelen van een klassieke afvoer met tegelijkertijd zeer goede reinigingsmogelijkheden. In combinatie met andere wedi systeemcomponenten kan het opzetelement Fundo Discreto probleemloos in alle richtingen worden uitgebreid. Als onderdeel van een zitgelegenheid of als complete installatiewand – de vormgevingsmogelijkheden met deze systeemcomponent zijn legio.

Nieuwe ruimtelijkheid: Fundo Primo

Zowel in de vierkante als de rechthoekige uitvoering biedt wedi haar kant-en-klare en direct betegelbare Fundo douchevloerelementen aan in de meest uiteenlopende afmetingen. Naast de praktische mogelijkheid om ze op de bouwplaats individueel aan te passen heeft de onderneming uit Emsdetten nu ook aantrekkelijke standaardmaten in het assortiment opgenomen. Zo is sinds december 2018 bijvoorbeeld ook een Fundo Primo met centrale afvoer in een XXL formaat van 2000 x 1000 mm verkrijgbaar.

Publicatiedatum

Januari 2019