Nieuw: betegelbaar afvoerrooster voor centrale afvoeren en gootframes voor sleufdrains

Uitbreiding van het assortiment op het gebied van waterafvoer

Of het nu gaat om nieuwbouw of renovatie – het modulaire systeem van wedi GmbH biedt een breed scala aan vormgevingsmogelijkheden voor de badkamer. Bij de inloopdouches bieden Fundo douchesystemen planners, verwerkers en bouwheren veel vrijheid bij de vormgeving. Deze vrijheid breidt wedi op dit moment uit met twee even elegante als praktische productinnovaties: een betegelbaar afvoerrooster voor de centrale afvoer en een gootframe voor de sleufdrain.

Afdeckroost 7.1
Tegel en afvoer 'uit één stuk': vooral de Fundo douchevloerelementen met centrale afvoer kunnen nu voor het eerst worden uitgerust met een nieuw afvoerrooster en een tegel naar keuze.

Fundo Gootframe
Stijlvolle overgang tussen douchevloerelement en afvoergoot: voor de gootafdekkingen van de wedi Fundo douchevloerelementen met sleufdrain biedt wedi voor het eerst de bijpassende gootframes. Ze zijn afzonderlijk of als set met de bijbehorende standaard gootafdekking verkrijgbaar.

Publicatiedatum

Januari 2019