Betegelde zitbanken en nissen in douches

wedi breidt haar douche-assortiment verder uit

De douche ombouwen tot een kleine wellness-oase, ontspannen en toch alles binnen handbereik hebben. Vanaf 2016 is ook in de kleinste douche nog een plekje voor een mooie, betegelde zitgelegenheid en een ingebouwde nis voor shampoo en douchegel! Dat op deze producten evenals op alle andere standaardproducten 10 jaar garantie wordt verleend en dat de producten in het systeem zijn getest, is eigenlijk vanzelfsprekend.

wedi GmbH, gevestigd in Emsdetten in Duitsland biedt vanaf januari 2016 geprefabriceerde nissen en de meest uiteenlopende zitmogelijkheden voor een perfect vormgegeven douche. Deze nieuwe producten zijn eveneens gemaakt van geëxtrudeerd polystyreen hardschuim en dus waterdicht. Door de toplaag vormen ze de ideale ondergrond voor betegeling.

Als douchewanden op een regelwerk worden gemaakt, kunnen de nissen (verkrijgbaar in 2 maten: 200 x 400 mm en 300 x 600 mm) heel eenvoudig worden gemonteerd.

Hetzelfde verwerkingsprincipe geldt voor de zitgelegenheden. Deze kunnen nog ter plekke op maat worden aangepast en zijn, met uitzondering van de hoekzitjes, al voorbereid voor de inbouw van de fraaie wandafvoer Fundo Riolito Discreto.

De voordelen liggen voor de hand: met producten die op elkaar zijn afgestemd, daalt het risico van montagefouten aanzienlijk. Dit betekent meer zekerheid voor vakman en bouwheer.

Release datum

Oktober 2015